שולחנות אוכל לגינה קטנה עם ריהוט גן

הדרך הכי טובה לנצל את המקום בגינה קטנה עם ריהוט גן היא להציב בה שולחנות אוכל. השולחנות הופכים את הגינה למקום שבו אפשר לבלות לבד, עם בני זוג או עם הילדים. בחלק מהגינות ניתן להשתמש בשולחנות גם כדי לארח חברים ובני משפחה, או בשביל לבלות עם קרובים ושכנים. הדרך הנכונה לנצל את היתרונות של השולחנות היא לשלב אותם בגינה בלי להתפשר על המקום הפנוי ועל הנוחות.

 

יש כמה פרמטרים שצריך להתייחס אליהם בשביל להציב שולחנות אוכל בגינה קטנה. מלבד עניין המקום הפנוי שנמדד במונחים של מטרים, צריך לבדוק את הנושא של צל וקירוי. הצבת השולחנות מתחת למקום מוצל תבטיח ניצול עוד יותר טוב של הגינה, כמו גם התאמה לתנאי מזג האוויר בישראל. במידה ומתלבטים בין מיקומים שונים של השולחנות ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשאוב השראה מקטלוג דגמים ועיצובים.

 

עוד פרמטר שצריך לבדוק ברכישת שולחנות אוכל לגינה הוא המחיר. השאיפה היא כמובן לחסוך בהוצאות אבל בלי להתפשר על איכות השולחן, עמידות חומרי הגלם, קלות התחזוקה והניקיון וכן הלאה. המחיר הממוצע של השולחנות הופך אותם להשקעה משתלמת, אך הוא גם דורש השוואה יעילה בין האפשרויות שעל הפרק.

 

איך בוחרים שולחנות?

מומלץ לשים לב להבדלים בין שולחנות אוכל לגינה לבין שולחנות רגילים. בעוד שולחן רגיל עשוי להיות קטן או נמוך מדי, שולחנות אוכל אמורים להיות נגישים ובטיחותיים. הם צריכים להתאים לסועדים בגילאים שונים ולהישאר מספיק חזקים גם לאחר שימוש ממושך של כמה שנים ברצף.

 

במידה ומדובר בגינה קטנה, אפשר להשיג שולחנות נפתחים שמנוצלים רוב הזמן באופן חלקי בלבד. אפשרות אחרת היא לרכוש את השולחנות לגינה הקטנה כחלק ממערכת ישיבה שלמה. כך מבטיחים התאמה בין המידות של השולחן לבין מידות וגובה הכיסאות ושאר הרהיטים. בסופו של דבר, הכל תלוי בצרכים של הלקוח ובחזון שיש לו לגבי עיצוב הגינה.

שולחנות אוכל לגינה קטנה יכולים להיות לא פחות יעילים מאשר שולחנות בגינה גדולה. כל שנותר הוא לבחור אותם בצורה נכונה ולתת עדיפות לרהיטים איכותיים.

 

שולחנות אוכל ומגוון ריהוט גן במבצע בקויה דיזיין